......~~~~~~~~~~~~~~~~~

Οι ’Ελληνες… δέχονται όλους τους αδικημένους ξένους και όλους τους εξωρισμένους από την πατρίδα των δι’ αιτίαν της Ελευθερίας». Ρήσεις του Ρήγα Βελεστινλή

Σελίδα για τον ανυπεράσπιστο σήμερα πολίτη από τις αυθαιρεσίες της εξουσίας.

Σελίδα για τον ανυπεράσπιστο σήμερα πολίτη από τις αυθαιρεσίες της εξουσίας.
Σελίδα για τον ανυπεράσπιστο πολίτη από τις αυθαιρεσίες της εξουσίας....Γιατί εκτός από υποχρεώσεις έχει και δικαιώματα

~~

~~
..............................................................................Ματιές στις ειδήσεις από τον κόσμο.....

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ: Δήλωση προσχώρησης στη ‘’Λαϊκή Ενότητα’’ του νέου ...

ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ: Δήλωση προσχώρησης στη ‘’Λαϊκή Ενότητα’’ του νέου ...:



........Παραιτούμαι από τον μνημονιακό και υποταγμένο ΣΥΡΙΖΑ και στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις τους συντρόφους μου που ΔΕΝ υποτάχτηκαν και ΔΕΝ λύγισαν.
Υπερασπίζομαι το ΟΧΙ της 5ης Ιουλίου με όλες μου τις δυνάμεις, ξέροντας ότι αυτός ο δρόμος θα είναι δύσκολος, όπως λέει ο Κάλβος :
«ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ».

Δηλώνω την προσχώρηση μου στην ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ υποστηρίζοντας την με όλες μου τις δυνάμεις. «Οι αμείλικτες φωνές μας θα τρελάνουν τη σιωπή και θα λυσσάξουν την παχιά ησυχία, θα ξεσκεπάσουν την έκταση του πόνου απ άκρη σε άκρη και θα δείξουν όλη την ασκήμια της σκλαβιάς».
Την Παρασκευή 4/9/2015 ορκίστηκα δημοτικός σύμβουλος στο δήμο Βύρωνα. Μέσα από αυτό το μετερίζι θα δώσω τη μάχη για να αποτρέψω την μνημονιακή καταστροφή που έρχεται στην τοπική αυτοδιοίκηση, και θα φωνάζω βροντερά ΟΧΙ σε όποιο μνημονιακό μέτρο έρχεται, με σύμμαχο τους πολίτες του Βύρωνα πιστός σε ό,τι λέγαμε προεκλογικά και στη συνείδηση μου.
Θανάσης Κοσκινάς



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου